Magic Rush: Heroes

Історія програми

Magic Rush: Heroes 1.1.312:

- У нескінченному лісі в центрі царства єдинорога є регіон, заселений кістками, Міас і боротьбою.
- Одного разу за межами Авалорона з'явилася молодість.
- Doom Curse: додає шар чуми для всіх ворогів і викликає несучу Doom для атаки ворожої мети.

Magic Rush: Heroes 1.1.308:

- Азраель, Зої, Патра, Мерлінн і Маленька Червона отримали новий досвід у своїх подорожах по Чарівному континенту, розблокувавши Червоні Артефакти, що підвищують здібності. Екіпіруйте Червоні Артефакти, щоб отримати більш потужні здібності.
- Азраель. Втілений страх: кожного разу, коли втілений страх атакує ворога, що несе щит, щит буде легше зламати.

Magic Rush: Heroes 1.1.304:

- Soul Scythe: закликає Soul Scythe кожен раз, коли використовується вміння.
- Ці коси будуть літати по полю бою, завдаючи урон ворогам. Це вміння несприйнятливо до безмовності. Кожен раз, коли Коса Душі вражає ціль, вона завдає Галлею мітку Смерті. При досягненні 3 міток смерті магічний вампіризм Галлея і отримується лікування збільшується.

Magic Rush: Heroes 1.1.302:

- Наносити магічний урон ворогу, змушуючи ціль стікати кров'ю і безперервно отримувати урон протягом 8 секунд.
- Цей навик буде в першу чергу націлюватися на Мага.
- Якщо магів немає, пріоритет надається підтримці, а якщо підтримки немає, то цілью буде випадковий ворог.

Magic Rush: Heroes 1.1.299:

- Наносити магічний урон ворогу, змушуючи ціль стікати кров'ю і безперервно отримувати урон протягом 8 секунд.
- Цей навик буде в першу чергу націлюватися на Мага.
- Якщо магів немає, пріоритет надається підтримці, а якщо підтримки немає, то цілью буде випадковий ворог.

Magic Rush: Heroes 1.1.295:

- Наносити магічний урон ворогу, змушуючи ціль стікати кров'ю і безперервно отримувати урон протягом 8 секунд.
- Цей навик буде в першу чергу націлюватися на Мага.
- Якщо магів немає, пріоритет надається підтримці, а якщо підтримки немає, то цілью буде випадковий ворог.

Magic Rush: Heroes 1.1.294:

- Наносити магічний урон ворогу, змушуючи ціль стікати кров'ю і безперервно отримувати урон протягом 8 секунд.
- Цей навик буде в першу чергу націлюватися на Мага.
- Якщо магів немає, пріоритет надається підтримці, а якщо підтримки немає, то цілью буде випадковий ворог.

Magic Rush: Heroes 1.1.292:

- Зміни навичок героя.
- Збільшено шкоду від умінь Thanos' Pumpkin.
- Збільшено шкоду від рикошету навички для Thanos'Fire Flock.
- Виправлена проблема з перекриттям тексту і часу на сторінці пожертвування каменю душі Альянсу.

Magic Rush: Heroes 1.1.289:

- Зміни навичок героя.
- Збільшено шкоду від умінь Thanos' Pumpkin.
- Збільшено шкоду від рикошету навички для Thanos'Fire Flock.
- Виправлена проблема з перекриттям тексту і часу на сторінці пожертвування каменю душі Альянсу.

Magic Rush: Heroes 1.1.288:

- Зміни навичок героя.
- Збільшено шкоду від умінь Thanos' Pumpkin.
- Збільшено шкоду від рикошету навички для Thanos'Fire Flock.
- Виправлена проблема з перекриттям тексту і часу на сторінці пожертвування каменю душі Альянсу.

Magic Rush: Heroes 1.1.287:

- Зміни навичок героя.
- Збільшено шкоду від умінь Thanos' Pumpkin.
- Збільшено шкоду від рикошету навички для Thanos'Fire Flock.
- Виправлена проблема з перекриттям тексту і часу на сторінці пожертвування каменю душі Альянсу.

Magic Rush: Heroes 1.1.284:

- Зміни героїв.
- Blackhole Gun: збільшена дальність дії чорної діри.
- Перевантаження: в режимі круїзу.
- Пошкодження від атаки Анжели буде тимчасово збільшено, а базові атаки будуть знижувати зцілення ворогів.

Magic Rush: Heroes 1.1.283:

- Зміни героїв.
- Blackhole Gun: збільшена дальність дії чорної діри.
- Перевантаження: в режимі круїзу.
- Пошкодження від атаки Анжели буде тимчасово збільшено, а базові атаки будуть знижувати зцілення ворогів.

Magic Rush: Heroes 1.1.281:

- Наповнені чакрой сюрікени змушують базові атаки випадковим чином запускати Вітер, Дерево, Вогонь або ефект Землі, що дає атакам додаткові ефекти.
- Коли всі 4 елементи зібрані, Element Strike Кастується автоматично.
- Випадково доданий атрибут може складатися до 5 разів.

Magic Rush: Heroes 1.1.277:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.276:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.275:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.274:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.272:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.271:

- Kaiser Favor: виправлена проблема з некоректним відображенням значення зменшення AoE Dmg і значно збільшений ефект підвищення швидкості ухилення.
- Gorgana: збільшена базова швидкість атаки, трохи збільшена дальність базової атаки і збільшена швидкість відновлення енергії від базових атак.
- Naga Minion: Злегка збільшена дальність застосування умінь. Урон сильно збільшений.
- Venom Bite: трохи збільшена дальність застосування вміння. Урон сильно збільшений.

Magic Rush: Heroes 1.1.269:

- Расширение возможностей героев: Паганини, Луки, Holy Killer.

Magic Rush: Heroes 1.1.268:

- Расширение возможностей героев: Паганини, Луки, Holy Killer.

Magic Rush: Heroes 1.1.267:

- Новий герой: Sonix.
- Звук Безмовності випускає звуковий куля вперед,
завдаючи шкоди, змушуючи замовкнути ворогів, яких він стосується.
- Втрати від звукового кулі зменшується з кожним пройденим противником, як мінімум до 20%.
- Основна атака Sonix буде виробляти музичні ноти.

Magic Rush: Heroes 1.1.266:

- Подорож у часі: вміння перероблено. На початку битви вся команда стрибає на поле битви, і їх швидкість атаки на деякий час збільшується.
- Під час битви швидкість атаки союзних героїв буде періодично збільшуватися.
Time Bomb: базовий шкоди значно збільшений.

Magic Rush: Heroes 1.1.264:

- Перевантаження енергією: урон від удару блискавки значно збільшений. Втрати від Chain Lightning трохи збільшений.
- Vortex Storm: шкоди значно збільшений, але буде послаблюватися з кожним попаданням ворожої мети.
- Нічна атака: поліпшений ефект сліпоти, викликаний лампою. Основні атаки ворогів не зможуть вразити їх цілі.
- Dream Beast: збільшена базова сила атаки і швидкість атаки.

Magic Rush: Heroes 1.1.263:

- Перевантаження енергією: урон від удару блискавки значно збільшений. Втрати від Chain Lightning трохи збільшений.
- Vortex Storm: шкоди значно збільшений, але буде послаблюватися з кожним попаданням ворожої мети.
- Нічна атака: поліпшений ефект сліпоти, викликаний лампою. Основні атаки ворогів не зможуть вразити їх цілі.
- Dream Beast: збільшена базова сила атаки і швидкість атаки.

Magic Rush: Heroes 1.1.261:

- Геката: Трохи збільшена швидкість базової атаки і Hades Blessing.
- Цербер: Злегка стиснув хітбокс для моделі Цербера. Покращена механіка імунітету Цербера до фізичних і магічних втрат, щоб він працював надійніше.
- Плутонічна енергія: збільшено значення отриманого щита. Не буде спрацьовувати знов протягом короткого періоду.
- Швидкість руху злегка підвищена. Базова швидкість атаки трохи збільшена.

Magic Rush: Heroes 1.1.260:

- Геката: Трохи збільшена швидкість базової атаки і Hades Blessing.
- Цербер: Злегка стиснув хітбокс для моделі Цербера. Покращена механіка імунітету Цербера до фізичних і магічних втрат, щоб він працював надійніше.
- Плутонічна енергія: збільшено значення отриманого щита. Не буде спрацьовувати знов протягом короткого періоду.
- Швидкість руху злегка підвищена. Базова швидкість атаки трохи збільшена.

Magic Rush: Heroes 1.1.253:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.250:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.247:

- Ultimate: Energy Drain: Завдає фізичний урон ворогу, знижує його / її Atk Spd & AP і перетворює його в Atk Spd і AD для себе.
- Якщо в цьому стані енергія цього юніта підніметься вище 40%, це викличе вибух, що наносить шкоду і приголомшуючий найближчих ворогів. За замовчуванням призначається для ворожого героя з найбільшим AP.

Magic Rush: Heroes 1.1.246:

- Ultimate: Energy Drain: Завдає фізичний урон ворогу, знижує його / її Atk Spd & AP і перетворює його в Atk Spd і AD для себе.
- Якщо в цьому стані енергія цього юніта підніметься вище 40%, це викличе вибух, що наносить шкоду і приголомшуючий найближчих ворогів. За замовчуванням призначається для ворожого героя з найбільшим AP.

Magic Rush: Heroes 1.1.245:

- Ultimate: Energy Drain: Завдає фізичний урон ворогу, знижує його / її Atk Spd & AP і перетворює його в Atk Spd і AD для себе.
- Якщо в цьому стані енергія цього юніта підніметься вище 40%, це викличе вибух, що наносить шкоду і приголомшуючий найближчих ворогів. За замовчуванням призначається для ворожого героя з найбільшим AP.

Magic Rush: Heroes 1.1.243:

- Ultimate: Energy Drain: Завдає фізичний урон ворогу, знижує його / її Atk Spd & AP і перетворює його в Atk Spd і AD для себе.
- Якщо в цьому стані енергія цього юніта підніметься вище 40%, це викличе вибух, що наносить шкоду і приголомшуючий найближчих ворогів. За замовчуванням призначається для ворожого героя з найбільшим AP.

Magic Rush: Heroes 1.1.242:

- Анігіляція: більше не залежить від ефекту електрода. Базовий урон збільшений.
- Перевантаження: одночасно додасть електрод союзному і ворожому герою.
- Збільшено ефект від AD до союзного героя і AP до ворожого героя.

Magic Rush: Heroes 1.1.241:

- Zoe: Ruiner: збільшує втрати від Magnet Barrage і знімає будь-який ефект Shield з мети. Зняття щита призводить до бонусного попаданню AoE dmg.
- Додано новий предмет - Star Power. Використовуйте в Гороскопі, щоб перетворити випадковий Зоряний Камінь (синій) в Зоряний Кристал (жовтий).
- Додано таймер зворотного відліку для зміни героя гарячої точки в Soulstone Wish.

Magic Rush: Heroes 1.1.230:

- Виправлена помилка, через яку герої в задньому ряду могли затримуватися, виходячи на поле битви, коли у вашій команді Люк з активним скіном.
- Виправлена помилка, пов'язана з нанесенням магічного урону кулею Бібо.
- Значно поліпшено швидкість бойової завантаження.
- Покращено використання деяких навичок активного спорядження під час автобоїв, щоб зробити їх більш надійними.
- Гравці тепер можуть приховувати замки певного рівня на карті світу.

Magic Rush: Heroes 1.1.228:

- Магічний знак: шкоди трохи збільшений. Тривалість тиші трохи збільшена.
- Форма тіні: шкоди від тіньового циклону трохи зменшений, а швидкість польоту трохи зменшена.
- Збільшена швидкість регенерації енергії.
- Inferno Orb: Втрати значно збільшені.
- Inferno Crash: трохи збільшена дистанція відкидання. Втрати значно збільшені.

Magic Rush: Heroes 1.1.224:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.219:

- Покращено, як працює слот Forge "On Deck". Очікують руни тепер можна скасувати, але Бойовий попіл не буде повернений.
- Якщо у вас є велика кількість скринь командира певного типу, після використання функції 10x ви можете відкрити їх всі відразу.

Magic Rush: Heroes 1.1.216:

- Elite Dungeon відкритий до рівня 50, і доступний пурпурний +1 Reforge матеріал.
- Покращено порядок, в якому витрачається матеріал для екіпіровки командира.

Magic Rush: Heroes 1.1.214:

- Знижений рівень зірки героя, необхідний для освітлення Зоряних Душ.
- Збільшено нагороди за квести Mercenary Tavern.

Magic Rush: Heroes 1.1.213:

- Максимальний рівень військ збільшений до 105 рівня. Гравці, які вже досягли 100 рівня, отримають алмази і нагороди міст в залежності від того, як давно вони досягли 100 рівня.
- Максимальний рівень героя і навички також збільшений до 105.
- Просування героя розширено до червоного +1.
- Кампанії глави 20 і 21 випущені.
- Випробування складності 16 і 17 випущено.
- Максимальний рівень Академії збільшений до 105.
- Стародавні руїни Глави 7 та 8 випущені. Межа рівня фіолетових талантів збільшена до 9 рівня.

Magic Rush: Heroes 1.1.212:

- Юань: урон збільшено для Globetrotter і Red Cyclone.
- Люк: Виправлена помилка, через яку тривалість відкриття дебафф зцілення противника Салво відрізнялася від очікуваної.
- Покращення екіпіровки Commander. Устаткування Shard & Ichor до максимального рівня розблокує функцію покращення, що дозволяє гравцям витрачати Shards і Ichor на удосконалення обладнання.
- Виправлена проблема, через яку Holy Flame іноді не працював.

Magic Rush: Heroes 1.1.211:

- Патра: Дитя Вуду: Трохи знижений урон, що завдається одним стеком.
- Murphy: Poison Cure: Збільшено урон від отрути і лікувальний ефект.
- Рассел: Збільшена швидкість атаки і базовий урон атаки.

Magic Rush: Heroes 1.1.209:

- Xerxes: Imperial Champ: при використанні Imperial Favor, Guard або Captain будуть захищені від більшості навичок CC. Його HP буде повністю відновлено, а його AD і ATK SPD значно збільшені.
- Imperial Guard: Ефект зниження AoE dmg для гвардійців більше не збільшується з рівнем досвіду.
- Eternal Reign: отримує підвищення AD для себе, і ефект зниження AoE dmg більше не збільшується з рівнем досвіду.

Magic Rush: Heroes 1.1.208:

- Трохи зменшена дистанція відкидання для навичок Гирца, Сью і Зої.
- Виправлена помилка, через яку юніти занадто довго піддавалися дії ланцюжка полум'я.

Magic Rush: Heroes 1.1.207:

- Урон навичок трохи збільшений.
- Змінено порядок умінь: тепер пробуджена Vala буде розігрувати Крижаний притулок після застосування Крижаного укусу.
- Відкриття Salvo: Коли всі інші союзні герої мертві, Люк негайно припинить політ і скине бомби.

Magic Rush: Heroes 1.1.206:

- Урон навичок трохи збільшений.
- Змінено порядок умінь: тепер пробуджена Vala буде розігрувати Крижаний притулок після застосування Крижаного укусу.
- Відкриття Salvo: Коли всі інші союзні герої мертві, Люк негайно припинить політ і скине бомби.

Magic Rush: Heroes 1.1.205:

- Урон навичок трохи збільшений.
- Змінено порядок умінь: тепер пробуджена Vala буде розігрувати Крижаний притулок після застосування Крижаного укусу.
- Відкриття Salvo: Коли всі інші союзні герої мертві, Люк негайно припинить політ і скине бомби.

Magic Rush: Heroes 1.1.204:

- Трохи збільшено викликаний Baneling HP.
- Lorya: Tornado Strike: значно збільшений урон умінь, ефект дебафф AP противника і тривалість ефекту.
- Виправлення помилок.
- Medea: Wicked Web: виправлений баг, через якого вороги з глушником все ще могли використовувати свої вміння.

Magic Rush: Heroes 1.1.203:

- Збільшено шкоди від умінь Bibo Blast і Bibo Barrage.
- Збільшено шкоди умінь Spirit Arrow і Poison Snare.
- Ingrid: Frost Anthem: лікує себе і до 3 найближчих союзників, на короткий час підвищує їх опір магії, а також зменшує кількість одержуваного ними критичного шкоди.

Magic Rush: Heroes 1.1.202:

- Vala Frost Asylum Завдає AoE-шкоди найближчим ворогам і на деякий час робить себе і найближчих союзників несприйнятливими до відкидання, а також знижує ефективність енергетичних дебафф.
- Люк: виправлена помилка, що дозволяє його відкритого залпу завдавати шкоди Субтерре Сцилла.
- Blissa: усунена проблема, через яку Abyss Frost збільшував ліміт максимального HP.

Magic Rush: Heroes 1.1.201:

- Сльозогінний газ: вміння перероблено як «Капітан щедрість»: випадково накладає на одного ворожого героя, завдаючи фізичний шкоди і відзначаючи його / її. Коли позначений юніт вмирає, всі союзні герої отримують бонусну енергію і постійне підвищення.
- Вогнемет: Збільшено базовий урон.
 - Примітивна Лють: Підвищено Макс. HP, Броня і Опір магії при трансформації. Базова швидкість атаки збільшена після трансформації.

Magic Rush: Heroes 1.1.200:

- Coco: Shadow Dancer: Збільшено урон від атаки Shadow Dancer. Тепер вони успадковують частина атрибутів Коко.
- Люк: Відкриття Салво: Люк завершить свій політ швидше і буде частіше скидати бомби.
- Diaochan: Salome: при створенні Heart Breaker, вона буде окремо змушувати ворогів з найвищим AP і AD отримувати безперервний магічний урон.

Magic Rush: Heroes 1.1.200:

- Coco: Shadow Dancer: Збільшено урон від атаки Shadow Dancer. Тепер вони успадковують частина атрибутів Коко.
- Люк: Відкриття Салво: Люк завершить свій політ швидше і буде частіше скидати бомби.
- Diaochan: Salome: при створенні Heart Breaker, вона буде окремо змушувати ворогів з найвищим AP і AD отримувати безперервну магічну шкоду.

Magic Rush: Heroes 1.1.196:

- Candy: Candy Twist: злегка збільшена область дії ефекту.
- Виправлена помилка, що приводить до вміння Time Bomb від Себастьяна, що викликає менше скорочення AD і AP, ніж очікувалося.
- Виправлена помилка, що перешкоджає Великому Маг-черевику від зниження ворожої точки.

Magic Rush: Heroes 1.1.195:

- Після використання цієї навички Sue отримує зменшену шкоду від AoE.
- Thanos: Діяльність атаки трохи збільшена.
- Втрати значно збільшилися.
- Після використання Globetrotter або Red Cyclone, наступна базова атака буде замінена ударним ударом, стрибнувши на самого далекого ворога в межах діапазону атаки і збивши цього противника в повітрі.

Magic Rush: Heroes 1.1.192:

- Збільшено одноразове навчання найманців.

Magic Rush: Heroes 1.1.191:

- Збільшено одноразове навчання найманців.

Magic Rush: Heroes 1.1.190:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.182:

- Скарабей Раш: більше не споживає свій HP. Рамс викличе 1 додатковий Скарабей, коли його HP буде нижче 50%, а 2 додаткових - нижче 25%.
- Зла пропозиція: більше не купує його HP.
- Швидкість базової атаки трохи збільшилася.
- Ultimate Barrage: При використанні Full Throttle він видаляє будь-які негативні ефекти, які він відчуває.
- Force Field тепер буде передаватися безпосередньо під Max.

Magic Rush: Heroes 1.1.181:

- Hero Codex можуть бути отримані на етапах Legend.
- Іконка альянсу з'явиться на арені, якщо ваш противник є союзником.

Magic Rush: Heroes 1.1.180:

- Рейн-щит: світлий щит HP збільшений і імунітет надано для більшості ефектів CC.
- Frozen Mist: Це вміння більше не буде приділяти першочергову увагу таргетування на Gearz, який в даний час знаходиться в стані непереможності, після того, як він позбувся своєї мети.
- Базовий діапазон трохи збільшився.

Magic Rush: Heroes 1.1.178:

- Джейсон: Ланцюжок Душі: більше не буде впливати на викликаних істот.
- Люк: Відкриття Сальво: Покращено, як це вміння кидається, щоб Люк вступив в битву швидше після завершення відкриття Сальво.
- Додано більше гравюр у воєнне святилище, здатне значно збільшити бойові можливості World Map.
- Поліпшено бойові звіти про бої в World Map. Тепер гравці можуть бачити рівні HP до і після битви.

Magic Rush: Heroes 1.1.175:

- Горила Тактика: значно збільшений ефект регенерації HP.
- Морозне благословення: злегка підвищена регенерація енергії.
- Святилище: підвищене посилення шкоди від атаки, що отримується союзниками.
Серце Фенікса: тепер Бенкет надасть захищає від шкоди щит для себе і союзника, коли він переміщується поруч з союзником. Коли противник завдає магічної шкоди AoE декільком союзним героям, буде отримана тільки одна контратака.

Magic Rush: Heroes 1.1.174:

- Нічна атака: значно збільшено HP магічної лампи. Опустили AoE dmg, знятий чарівною лампою.
- Швидкість атаки трохи збільшилася.
- Holy Smite: знижений рівень енергії, необхідний для запуску Holy Smite з 220 до 180, дозволяючи навику запускатися послідовніше.
- Energy Crash: підвищений урон, викликаний фізичної енергією і магічною енергією.

Magic Rush: Heroes 1.1.172:

- Spirit Arrow: значно збільшив дальність стрільби стріли після попадання в ціль.
- Healing Screen: значно збільшено кількість зцілень. Цей навик тепер отримує можливість підвищення потужності.
- Plague Carrier: змінено спосіб спрацьовування цієї навички, щоб всі вороги, що потрапили в Poison Snare, стали носіями. Втрати від чуми збільшено.
- Ball Barrage & Combo Shot: Збільшена базова шкода.

Magic Rush: Heroes 1.1.171:

- Eye of the Storm: отримує фрагмент шторму кожен раз, коли отримує додаткову енергію через Energy Draw. Кожен фрагмент дає Vortex поглинає пошкодження щит. На 6 фрагментах Vortex розв'яже свою накопичену енергію як дугу електрики, завдаючи шкоди ворогам.
- Залізна Аура: Зменшено відстань, яке захищає союзні юніти рухаються назад, коли спрацьовує ефект заміни цього вміння.

Magic Rush: Heroes 1.1.170:

- Diaochan: додано до групи Girl Power.
- Fire Flock: тепер націлені на ворожі середні ряди. Також підняли вміння урона.
- Flaming Pumpkin: Підвищена швидкість руху гарбузів Хеллоуіна. Після вибуху він відновить деякі HP для Thanos.

Magic Rush: Heroes 1.1.169:

- Diaochan: додано до групи Girl Power.
- Fire Flock: тепер націлені на ворожі середні ряди. Також підняли вміння урона.
- Flaming Pumpkin: Підвищена швидкість руху гарбузів Хеллоуіна. Після вибуху він відновить деякі HP для Thanos.

Magic Rush: Heroes 1.1.168:

- Fairy Counter: Тривалість трансформації після того, як ворог вбиває маленьку тварину, буде збільшуватися з рівнем досвіду.
- Phoenix Heart: Пріоритет телепортується в найслабшу частину героя, а не найслабшу одиницю в цілому.
- Claw Swipe: значно збільшений урон.
- Frost Slam: значно збільшений урон.
- Cleaver: Значно збільшений урон.

Magic Rush: Heroes 1.1.17:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.166:

- Кожен удар кріта Рубі або товариша по команді дасть Рубіту один паливний пакет. Коли Ruby кидає Booster Shot, кожен паливний блок вражає додаткового найближчого ворога. Зберігайте до 2 паливних блоків.
- Увелічіваніе HP і пошкодження Тотема відплата. Тепер можна наносити більше шкоди викликається істотам.

Magic Rush: Heroes 1.1.165:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.164:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.163:

- Виправлені помилки.

Magic Rush: Heroes 1.1.162:

- Hecate: Plutonic Energy - атака Cerberus забезпечує Гекату захищає від шкоди щитом. Коли Геката атакує Адес Благословенням, Цербер отримає постійну атаку.
- Люк: Відкриття Сальва. Коли Люк є єдиним членом команди, це вміння ськілла не спрацьовуватиме.

Magic Rush: Heroes 1.1.160:

- Імператорська гвардія: зменшено максимальну кількість HP для імперської гвардії і підвищена їх базова сила атаки.
- Збільшено збитки, що завдала Паганіні чоловічим героям, і зменшення шкоди, отриманої Паганіні від героїв-жінок.

Magic Rush: Heroes 1.1.159:

- Імператорська гвардія: зменшено максимальну кількість HP для імперської гвардії і підвищена їх базова сила атаки.
- Збільшено збитки, що завдала Паганіні чоловічим героям, і зменшення шкоди, отриманої Паганіні від героїв-жінок.

Magic Rush: Heroes 1.1.158:

- Імператорська гвардія: зменшено максимальну кількість HP для імперської гвардії і підвищена їх базова сила атаки.
- Збільшено збитки, що завдала Паганіні чоловічим героям, і зменшення шкоди, отриманої Паганіні від героїв-жінок.

Magic Rush: Heroes 1.1.157:

- Імператорська гвардія: зменшено максимальну кількість HP для імперської гвардії і підвищена їх базова сила атаки.
- Збільшено збитки, що завдала Паганіні чоловічим героям, і зменшення шкоди, отриманої Паганіні від героїв-жінок.

Magic Rush: Heroes 1.1.156:

- Збільшений діапазон навичок. Завдає шкоди найслабшим противникам, і якщо HP мети нижче 30% від максимального матраца Бедівера, він накидає Лезо Зцілення на мету, завдаючи фізичної шкоди, рівний максимальному HP Бедівера. Якщо ворог буде убитий, Бедівера отримає бонусну енергію.
- Bedivere отримує тимчасовий кидок для кожного ворога, ураженого цим навиком.

Magic Rush: Heroes 1.1.155:

- Скорочено зону зіткнення для його імператорських гвардійців і лучників, щоб уникнути великої кількості їх збитих разом, нездатних ефективно нанести шкоди.
- Трохи зменшено діапазон для витягування в ворогів і підняв енергію, отриману шляхом лиття цієї навички.
- Додано зображення аватара пробудженого Жасмину.

Magic Rush: Heroes 1.1.153:

- Трохи збільшена швидкість регенерації енергії.
- Зниження шкоди від вогню для цієї навички.
- Злегка знижені зусилля атаки, що забезпечується цим умінням.
- Трохи зменшилася тривалість імунітету фізичного пошкодження і тривалих лікувальних ефектів.

Magic Rush: Heroes 1.1.152:

- Наступні герої отримали голосовий діалог: Jasmine, Halley, Quinox, Centax, Lotus, Slash, Honey, Lucifer, Max, Hecate, Bauer, Nezha, Norman, Greeneye, Noel & Snow, Patra, Rengoku, Vala.
- Нічна атака: ми збільшили HP чарівної лампи, щоб її було не так легко знищити.

Magic Rush: Heroes 1.1.151:

- Нова група героїв: Морозний ельф.
- Виправлена проблема з Xerxes, можливо, переміщує на середину поля битви при першому запуску Hail Xerxes. Тепер він буде більш надійно переміщуватися поруч з союзником.

Magic Rush: Heroes 1.1.150:

- Нова група героїв: Морозний ельф.
- Виправлена проблема з Xerxes, можливо, переміщує на середину поля битви при першому запуску Hail Xerxes. Тепер він буде більш надійно переміщуватися поруч з союзником.

Magic Rush: Heroes 1.1.149:

- Гравці тепер можуть вибирати варіант автоматичного бою, коли стикаються з відносно слабкими супротивниками. Цей варіант дозволить нашій системі штучного інтелекту виконати фазу героя / вибрати фазу і автоматично боротися з битвою.
- Стрільба з жахливої аури Турнір розгортається на Troop Lv 80.

Magic Rush: Heroes 1.1.145:

- Гравці тепер можуть вибирати варіант автоматичного бою, коли стикаються з відносно слабкими супротивниками. Цей варіант дозволить нашій системі штучного інтелекту виконати фазу героя / вибрати фазу і автоматично боротися з битвою.
- Стрільба з жахливої аури Турнір розгортається на Troop Lv 80.

Magic Rush: Heroes 1.1.144:

- Скоректована формула для розрахунку Dodge. Тепер герої з високою статистикою Dodge (Kaiser, Lee і т. Д.) Чи зможуть ухилятися від атак частіше.
- Рамс: збільшено пошкодження скарабеїв.
- Енергетичне ядро: збільшення втрат від енергетичного ядра.
- Енергетичний промінь: збільшено пошкодження енергетичного променя.
- Енергія: підвищений шкоди енергії.
- Lotus: долучення до групи героїв Good Buddy.

Magic Rush: Heroes 1.1.143:

- Інтерфейс оборони міста тепер відображає залишковий відсоток очок стійкості міської стіни.
- Виправлена помилка опису для Plaguelings в каньйоні найманців.
- Тепер союзні марширують стежки будуть пофарбовані в синій колір, щоб їх було легше відрізнити.

Magic Rush: Heroes 1.1.141:

- Найманці в битві тепер показані круговими барами HP.
- Додано перемикач включення / вимикання для push-повідомлень, пов'язаних з найманцем в Каньйоні, в меню налаштувань.
- Тепер Золото Тіней, отримане з подій, може перевищувати максимальний рівень зберігання тіньового казначейства.

Magic Rush: Heroes 1.1.140:

- Найманці в битві тепер показані круговими барами HP.
- Додано перемикач включення / вимикання для push-повідомлень, пов'язаних з найманцем в Каньйоні, в меню налаштувань.
- Тепер Золото Тіней, отримане з подій, може перевищувати максимальний рівень зберігання тіньового казначейства.

Magic Rush: Heroes 1.1.139:

- Найманці в битві тепер показані круговими барами HP.
- Додано перемикач включення / вимикання для push-повідомлень, пов'язаних з найманцем в Каньйоні, в меню налаштувань.
- Тепер Золото Тіней, отримане з подій, може перевищувати максимальний рівень зберігання тіньового казначейства.

Magic Rush: Heroes 1.1.138:

- Найманці в битві тепер показані круговими барами HP.
- Додано перемикач включення / вимикання для push-повідомлень, пов'язаних з найманцем в Каньйоні, в меню налаштувань.
- Тепер Золото Тіней, отримане з подій, може перевищувати максимальний рівень зберігання тіньового казначейства.

Magic Rush: Heroes 1.1.137:

- Покращена інформаційна сторінка найманців. Спеціальні характеристики найманців тепер відображаються як навички.
- Покращено ефект анімації після тренування найманців.
- Поліпшення сторінки вибору найманців при переході на битву на карті світу і додавання підтримки для зняття виборів найманців одним натисканням.

Magic Rush: Heroes 1.1.136:

- Токсичний спрей: поліпшений механізм каста. Коли Gorgana кидає це вміння найближчого противника від неї, він буде більш надійно завдавати шкоди від бризок більш віддаленим ворогам.
- Пульс частинок: підвищені збитки, що завдали пульсом частинок.
- Злегка перероблена особа Себастьяна після пробудження.
- Grievous Grunk: Виправлена проблема з деякими героями «Я можу літати», у яких не вистачало значка рекомендації.

Magic Rush: Heroes 1.1.135:

- Time Reversal - Періодично відкидає Time Reversal для товаришів по команді. Коли одиниця з Time Reversal отримує смертельної шкоди, його або її HP повернеться до свого рівня 8s до смерті, також отримуючи значно збільшену швидкість атаки AD & AP.
- Збільшена кількість зцілення для товаришів по команді.
- Elven Summon: збільшений ельф, який виростає, коли Мерлін виросте.
- Підвищили швидкість атаки.

Magic Rush: Heroes 1.1.133:

- Значно збільшено винагороди за відправку 99 і 999 кольорів. Тепер гравці будуть одержувати велику кількість Сутності Тіні.
- Значно збільшено здоров'я Короля Демонів високого рівня.
- Трохи збільшено зниження шкоди після входу в стан втоми в битвах на Світовій Карті.
- Підвищено відсоток збільшення видобутку ресурсів з 8% до 20%.

Magic Rush: Heroes 1.1.132:

- Дошка оголошень: Пророцтво Абнера.
- Додано «Пророцтво Абнера» в праву частину головної сторінки. Абнер передбачає появу нового контенту та майбутні оновлення.
- Шахта скарбів.
- Додано дисплей для відображення кількості босів що залишилися в елітній скарбниці.
- Виправлена помилка з-за якої змінювався тип скарбниці під час оновлення сервера.
- Виправлена помилка, що викликала неправильна кількість монстрів в нормальній скарбниці.